Balbucios

Those thefty
hefty
punky eyes.

Staring at me
punky eyes.

No
never
nunca
ever
jamais.

Glancing at me
punky eyes.

Pinky they are
dopey eyes.

No more
ever
111 ais.

Red
pink
always full of ink
those eyes.

Now full
o' silly water
weeping eyes.

Too much ego
those eyes.

I'm so full of spirit
silly eyes.

Karmic shit
in my body lies.

Can't talk to you
blind eyes.

I'm budha
and don't tell lies.

Silly rhimes
Camões.

You're unhappy
because you have ego
eagle
eyes.

So disturbing my opinion
you eyes.

Forever
ever
happy
jamais.

Live without
for in nothing
there's everything

So budha said
and I repeat
cause in me
silly eyes
a verdade nunca encontrarás.

Na verdade eu minto
eyes.

Pois tu
eyes
Discordante me incomoda.
Teus fracassos se justificam.

There's no hope

Dies.
Licença Creative Commons

Este blog é licenciado com a Licença Creative Commons - Atribuição - Uso Não Comercial - Obras Derivadas Proibidas 3.0 Não Adaptada.
Você pode reproduzir o conteúdo aqui encontrado, mas não pode vendê-lo ou alterá-lo.